Popis vo videopopise v sekcii Videá.
1. Vidno, že ste nestíhali, pretože by bolo dobre ukázať funkciu aj na nejakom inom útvare, ale inak sa mi páči aj konštrukcia aj celková myšlienka. Takže len pol bodíka za slabšiu dokumentáciu na viacerých útvaroch. 2. Ďakujeme aj za takéto riešenie. Myšlienka je správna, aj keď jej realizácia by sa dala trochu zlepšiť. Na videoukážke vidno, že jedna skrýša je tá, ktorú pravý senzor našiel, ale druhá v pravom hornom rohu útvaru - tiež možná skrýša - nebola týmto senzorom odhalená. Bola by bývala odhalená, keby ten senzor bol viac vpredu. Senzory by sa dali dať aj bližšie k sebe, ak by pohyb nebol taký rozkývaný vpravo-vľavo. Pomocou jedného senzora sa dá krásne sledovať čiara aj tak, že robot ide priamo rovno - dokonca na to stačí jediný blok v cykle, ktorý urobí rozdiel medzi hodnotou senzora (odrazené svetlo v percentách) a nejakou hodnotou, ktorú senzor dáva v strede čiary a tento rozdiel pošle s rôznymi znamienkami na oba motory - len k tomu treba pridať napr. o 30 viac na obe kolieska, inak by iba stál na mieste a držal sa čiary. Vo videopopise mi trochu chýbalo vysvetlenie, prečo takýto algoritmus naozaj skrýše objavuje. Ja to síce viem, ale rád by som videl, že to vieš pekne vysvetliť. Dúfam, že nabudúce sa to podarí aj s vysvetlením! 3. Za úlohu Schovávačka získavate 2,5b. Oceňujem video, v ktorom vysvetlujete riešenie úlohy. Chýba fotka tímu a v rámci videa nie je vidieť, aké hodnoty sa zobrazujú na riadiacej jednotke. 4. Pekný opis funkčného programu aj modelu. To oceňujem. Chýba tam jasnejšie znázornenie, či preukázanie, či ide o dobrý útvar. Ako to mali v úlohe zajace. Aj keď sa to z takto zobrazeného výsledku dá odvodiť. Taktiež by bolo dobré, preukázať, že tento program funguje naozaj na viacerých pokusoch. Napríklad prelepiť dve čiary a vytvoriť inú miestnosť. Prípadne nevhodnú miestnosť a či to robot rozozná. 5. Zaujímavé efektívne riešenie, ďakujeme!