Náš robot sa riadi zadaním prvej úlohy “KAMERAMAN” pre zajace.
Motor číslo 1 slúži na pohyb kameramana hore a dole.
Motor číslo 2 slúži na pohyb kameramana vpravo a vľavo.
Nakláňaním HUBu (označeným číslom 3) sa ovládajú oba motory.
Zároveň sa na jeho LED displeji šípkami zobrazuje smer naklonenia.
Ak stlačíte tlačidlo / zvyšujete rýchlosť a ak / znižujete rýchlosť.
Rozsah rýchlosti je 10-60 a aj farba stredného tlačidla sa závisle od rýchlosti mení.
Ďakujeme za pozornosť
1. Je to pekné, ale len čiastočné riešenie. Isto ste si všimli, že kameraman sa posúva len po povrchu myslenej gule a nevie sa dostať skutočne hocikam. Ale aj za takéto riešenie môžeme nejaký bodík prideliť. 2. Fajn, páči sa mi to zobrazenie na displeji a aj že objavujete novú platformu, super! Tento kameraman sa nevie dostať do ľubovoľného bodu v priestore, ale iba na body akejsi trochu zdeformovanej vajcovej plochy. Potrebovali by sme ešte aspoň jeden stupeň voľnosti, aby sa dostal aj na iné miesta. Z riešenia máme ale aj tak radosť! 3. Za úlohu Kameraman získavate 3b. Oceňujem video, v ktorom detailne vysvetlujete riešenie úlohy. 4. Dobre ste sa vynašli aj so stavebnicou Prime. Pekne vám to funguje. V ďalšom zadaní, keď budete prezentovať svoj model, dajte si viac záležať na ukázaní všetkých funkcií. Pekne pomaly jednu po druhej, pokojne aj slovne okomentujte. Len tak ďalej. Palec hore. 5. Poloha základne je síce statická, ale je to pekné riešenie.