Vytvorili sme reklamu na činku Mjolnir , ktorú má robot za úlohu zdvihnúť.Robota sme navrhli tak,aby sa čo najviac podobal na človeka ,ktorý sa snaží byť fit.Konštrukcia robota pozostáva zo štyroch motorov ,ktoré predstavujú ruky a nohy.Tým ,že má robot ruky veľmi ťažké nám padal dopredu preto sme mu museli zaťažiť zadnú časť.Zaťažili sme ju : pásom,kolesami,kvádrom vytvoreným z lego súčiastok.Na ruky sme mu pripevnili kolesá , ktoré sa hýbu a majú predstavovať svaly.Názov Mjolnir sme vybrali preto lebo takýto názov má kladivo superhrdinu Thora.
Spoločné poznámky: naštastie reklám bolo viac ako bojových robotov. Snáď nás teda v budúcnosti čaká viac komercie ako vojen. Ako vždy nás najviac potešili dôkladné kompletné riešenia v jednom i druhom prípade. Tvorivá úloha naznačila veľký potenciál. LEGO + roboty + tvorivosť patria k sebe a nie je to len tak - sadnúť a niečo spraviť. Možno je táto liga trochu iný formát, ale dúfam, že sa k tvorivým úlohám s otvoreným koncom ešte dostanete. Krásnym príkladom je kategória onStage v súťaži RoboCup Junior, ktorá spája techniku s umením - tancom, hudbou i výtvarným stvárnením a dáva súťažiacim možnosť vyšantiť sa po technickej i umeleckej stránke a harmonicky obe zladiť do jedného presvedčivého výsledku. Zároveň sú takéto úlohy príležitosťou na diskusiu, na vyjadrenie svojich myšlienok. V tomto kole sme väčšinou prideľovali body viac zhovievavo, najmä ak ste vynaložili primerané úsilie i keď výsledok nebol práve vhodný na nasadenie v armáde alebo vysielanie v prestávke hokejového finále na Jednotke. RoboSena: Tento vzpierač je nádherný! V zdravom tele, zdravý duch! 1. Za úlohu Reklamný robot získavate 2,8b. Páči sa mi, že v hlavnej úlohe je robot. Zabudli ste však na fotku tímu. 2. Toto je velmi netradičná reklama, propagovať činky som ešte nevidel (čo samozrejme nič neznamená). Ale cvičenie je prospešné a robot sa naozaj podobá na poriadneho svalnáča. 3. Model super. Hlas veľmi nepočuť a teda ani nerozumieť, nabudúce skúste nahrávať bližšie k mikrofónu.