Lego Hero-Vytvorili sme projekt na reklamu produktu značky Hello.
Spoločné poznámky: naštastie reklám bolo viac ako bojových robotov. Snáď nás teda v budúcnosti čaká viac komercie ako vojen. Ako vždy nás najviac potešili dôkladné kompletné riešenia v jednom i druhom prípade. Tvorivá úloha naznačila veľký potenciál. LEGO + roboty + tvorivosť patria k sebe a nie je to len tak - sadnúť a niečo spraviť. Možno je táto liga trochu iný formát, ale dúfam, že sa k tvorivým úlohám s otvoreným koncom ešte dostanete. Krásnym príkladom je kategória onStage v súťaži RoboCup Junior, ktorá spája techniku s umením - tancom, hudbou i výtvarným stvárnením a dáva súťažiacim možnosť vyšantiť sa po technickej i umeleckej stránke a harmonicky obe zladiť do jedného presvedčivého výsledku. Zároveň sú takéto úlohy príležitosťou na diskusiu, na vyjadrenie svojich myšlienok. V tomto kole sme väčšinou prideľovali body viac zhovievavo, najmä ak ste vynaložili primerané úsilie i keď výsledok nebol práve vhodný na nasadenie v armáde alebo vysielanie v prestávke hokejového finále na Jednotke. legohero: Vitajte v Lige! Pre začiatok to nie je zlé, každá tvorivosť je veľmi vítaná! Dúfame, že prídate i viac riešení v ďalších kolách! 1. Toto nie je zlý pokus, ale chcelo by to aj podrobnejšiu dokumentáciu. Treba napísať aj niečo o robotovi, nahrať program ktorým je riadený, video nahrať na Youtube a pridať fotku tímu. Z videa tiež nie je celkom jasné čo vlastne robot robí a aká je jeho úloha v reklame. 2. Za úlohu Reklamný robot získavate 1,5b. Neodovzdali ste program, fotky robota ani tímu. 3. Trochu ste zabudli / nestihli nahrať okrem programu a fotiek aj riadny popis. S nahrávaním videa sa skúste trochu viac pohrať, aby bolo pekné.