Naše riešenie pozostáva z jednoduchého robota, ktorého sme prestavali na autobus. Tento super ekologický autobus cestujúceho odvezie len za 1,99 € napríklad zo Senca do Bratislavy. Dostane k tomu buď šálku rannej kávy alebo čaj a dennú tlač. Vyhne sa tak ranným zápcham, pretože autobus má svoj špeciálny autobusový pruh.
Keďže vo videu demonštrujeme len jazdu autobusu, program pozostáva z jednoduchých blokov na ovládanie motorov.
Spoločné poznámky: naštastie reklám bolo viac ako bojových robotov. Snáď nás teda v budúcnosti čaká viac komercie ako vojen. Ako vždy nás najviac potešili dôkladné kompletné riešenia v jednom i druhom prípade. Tvorivá úloha naznačila veľký potenciál. LEGO + roboty + tvorivosť patria k sebe a nie je to len tak - sadnúť a niečo spraviť. Možno je táto liga trochu iný formát, ale dúfam, že sa k tvorivým úlohám s otvoreným koncom ešte dostanete. Krásnym príkladom je kategória onStage v súťaži RoboCup Junior, ktorá spája techniku s umením - tancom, hudbou i výtvarným stvárnením a dáva súťažiacim možnosť vyšantiť sa po technickej i umeleckej stránke a harmonicky obe zladiť do jedného presvedčivého výsledku. Zároveň sú takéto úlohy príležitosťou na diskusiu, na vyjadrenie svojich myšlienok. V tomto kole sme väčšinou prideľovali body viac zhovievavo, najmä ak ste vynaložili primerané úsilie i keď výsledok nebol práve vhodný na nasadenie v armáde alebo vysielanie v prestávke hokejového finále na Jednotke. GAB.sc tím: Dúfam, že ste túto reklamu poslali aj županovi a v budúcom ročníku podporí našu súťaž. :-) A samozrejme, zavedie tie elektrobusy, ktoré pôjdu asi... po železničných kolajniciach. Pekné! Rozhodcovia: 1. Za úlohu Reklamný robot získavate 3b. Páči sa mi vas produkt a najma odborne spracovane video :) 2. Vyborný nápad, reklama s výrazným spoločenským apelom, páči sa mi aj konštrukcia robota. Pardon, ekologického autobusu. 3. Veľmi sa pi páčilo hudobné dotvorenie, načasovanie a podobnosťou s ozajstnou reklamou.