Logo Robotika.SK Faculty of Electrical Engineering and Information Technology, Slovak University of Technology  Logo Faculty of Mathematics, Physics and Informatics, Comenius University 

Team name: RobotSapiens

About the team: Sme tím RobotSapiens

Assignment: Advertisement robot

Náš robot sa skladá z 3 ultrasonick sensorov aby mal večšu plochu merania kde vidí súpera.Má 2 large motori na pohib a jeden light sensor na to  aby nevišiel za čiaru.

Photos:

Videos:

Programs:

    Rating:

    Spoločné poznámky: naštastie reklám bolo viac ako bojových robotov. Snáď nás teda v budúcnosti čaká viac komercie ako vojen. Ako vždy nás najviac potešili dôkladné kompletné riešenia v jednom i druhom prípade. Tvorivá úloha naznačila veľký potenciál. LEGO + roboty + tvorivosť patria k sebe a nie je to len tak - sadnúť a niečo spraviť. Možno je táto liga trochu iný formát, ale dúfam, že sa k tvorivým úlohám s otvoreným koncom ešte dostanete. Krásnym príkladom je kategória onStage v súťaži RoboCup Junior, ktorá spája techniku s umením - tancom, hudbou i výtvarným stvárnením a dáva súťažiacim možnosť vyšantiť sa po technickej i umeleckej stránke a harmonicky obe zladiť do jedného presvedčivého výsledku. Zároveň sú takéto úlohy príležitosťou na diskusiu, na vyjadrenie svojich myšlienok. V tomto kole sme väčšinou prideľovali body viac zhovievavo, najmä ak ste vynaložili primerané úsilie i keď výsledok nebol práve vhodný na nasadenie v armáde alebo vysielanie v prestávke hokejového finále na Jednotke.

    RobotSapiens: :-) Vaša reklama mi pripomenula toto video: TEDx Is hypnosis fake?. Človek aby sa obával dostať do vašej prítomnosti...

    1. Za úlohu Reklamný robot získavate 1,9b. Poňali ste to zaujímavým spôsobom, ale očakávala by som skôr reklamu robota, resp. aby robot prezentoval.

    2. Škoda, že ste neodovzdali aj program, a ani zvuk nie je práve najlepší. Ale hlavný predstaviteľ je veľmi angažovaný. Škoda, že robot bol dosť málo zapojený do deja. A gramatika je tiež dôležitá, ak ju nevie jeden, môže pomôcť niekto iný - preto ste tím.

    3. Ani ja som nepočula nič v polovicu, takže si len domýšľam o čom bola reklama. Okrem toho, isto viete, že reklama má veľmi obmedzený čas, aby upútala diváka ... takže niekedy menej je viac... ak sa vystihne všetko čo treba.