Logo Robotika.SK Faculty of Electrical Engineering and Information Technology, Slovak University of Technology  Logo Faculty of Mathematics, Physics and Informatics, Comenius University 

Team name: Jakubovskí roboti

About the team: Začali sme v auguste 2018.

Assignment: Doors open day

Náš sprievodca na Deň otvorených dverí je autíčko vytvorené podľa návodu v softvéry LEGO MINDSTORMS Education EV3 - pohybuje sa vďaka dvom veľkým motorom a je pripojené cez bluetooth ku druhej programovateľnej kocke, ktorá slúži ako externý reproduktor, pretože autíčko je pri pohybe po podlahe v našej škole také hlučné, že by nebolo nič počuť:(

Pre návštevníkov sme pripravili dva programy - "prehliadka" a "naše úspechy".

Ku koncu videa "prehliadka" je na chvíľu vypnutý zvuk, lebo okolitý ruch bol príliš silný.

Vzhľadom na nerovnú pohladu sme museli často korigovať dráhu autíčka.

Photos:

Videos:

Programs:

Rating:

Dobrá práca, priatelia. Napadlo mi ešte, že či by pridanie gyroskopického senzora na robota nepomohlo s tým udržiavaním smeru - akonáhle by začal mierne zatáčať, tak by svoj smer skorigoval. Ale bolo by to treba vyskúšať, či to na také veľké vzdialenosti funguje, dajte vedieť! Vidieť, že ste na svoju školu patrične hrdí, to sa mi páči. Pozdravy od rozhodcov:

1. Chýbal mi lepší popis Vášho riešenia - bolo by dobré povedať, ako robot vedel, že na mieste X sa má spustiť správa Y. Zároveň, zdá sa, že robot sa neprispôsoboval chôdzi návštevníka.

2. Páči sa mi nápad s rozdelením funkcie, takže robot hovorí prostredníctvom druhej kocke, ktorú návštevník drží v ruke. Aj prehliadka samotná je zaujímavá ale robot sa žiaľ, nedokáže prispôsobiť návštevnikovej chôdzi. Ak by to bol starší človek, tak mu robot utečie,

3. Za úlohu Ďeň otvorených dverí získavate 3b. Páči sa mi, že ste spravili reálnu prehliadku školy, kde je jasne vo videu vidieť, že robot komentuje/ spomína veci, ktoré sa práve nachádzajú okolo neho. Je vidieť, že ste si dali na úlohe záležať.

4. Celkom dobre spracovaná úloha. Páči sa mi spracovanie videa, ale mohlo obsahovať titulky inou farbou (pretože červené titulky moc nebolo vidieť). Na videu je vidieť ako robot sprevádza návšetvníkov školou a rozpráva, kde sa čo nachádza, ale chýba interakcia s návštevníkom.